Около 97% от изравнителните сметки за парно и топла вода на столичани за периода 1.05.2016г. – 30.04.2017 г. са подадени от топлинните счетоводители към информационните масиви на „Топлофикация София” ЕАД и от днес са достъпни на Интернет страницата и в Центровете за обслужване на клиенти на дружеството, както и в информационните системи за безкасово разплащане. Това съобщиха от пресцентъра на "Топлофикация София" ЕАД.
Клиентите на компанията, които имат суми за получаване могат да изберат един от следните начини за възстановяване на сумата – по банков път, да получат парите си в някой от центровете за обслужване на клиенти на „Топлофикация София” или да оставят парите за покриване на следваща сметка.
Напомняме, че сумите се изплащат само на онези клиенти, които нямат просрочени неплатени задължения. Абонатите, които пожелаят да получат парите си в брой от Центровете за обслужване на клиентите, трябва да представят документ за самоличност и да бъдат титуляр на партидата или да имат пълномощно от титуляра за конкретния случай. За улеснение предоставяме информация (снимката в "Галерия") за адресите и работното време на Центровете за обслужване на клиенти. За да бъде обслужването на гишетата по-бързо и безпроблемно, дружеството е осигурило допълнителен персонал.
Ако клиентите предпочитат да получат парите си по банков път, трябва да депозират Заявление за връщане на сума от изравнителна сметка по банков път, като изтеглят съответната бланка от сайта на „Топлофикация София“ ЕАД www.toplo.bg в раздел „Битови клиенти“ или „Корпоративни клиенти“ - рубрика „Дялово разпределение“. След като попълнят бланката, абонатите трябва или да изпратят заявлението на и-мейл адрес:inf_r@toplo.bg, или да го регистрират в някой от центровете за обслужване на клиенти.
Ако клиентите пожелаят, имат възможност да оставят сумата за връщане от изравнение за покриване на следващи сметки. Няма краен срок за връщане на сумите от изравнение.
Сумите за доплащане, заедно с месечните сметки за топла вода могат да бъдат внесени по безкасов път, онлайн чрез Еpay, чрез банкомати, електронно банкиране или открита разплащателна сметка, както и в Центровете за обслужване на клиенти на дружеството или касите на Easy Pay и Fast Pay.
Клиентите, които по някаква причина все още не са осигурили достъп на топлинните счетоводители до имотите си, следва да се свържат с тях и да си резервират допълнителна дата за отчет и проверка на уредите не по-късно от 1 октомври. След тази дата те няма да имат повече възможност да поискат преизчисление на сметките си. Дори в имота да не се ползва топлинна енергия или да е имало занулена консумация на отопление или топла вода за изминалия сезон, той трябва да бъде посетен за проверка от представител на фирмата за дялово разпределение. В случай на неосигурен достъп на основание Наредбата за топлоснабдяването и Методиката за дялово разпределение ще бъдат начислени сметки на максимална мощност на отоплителните тела. При неотчетен или неизправен водомер за топла вода се начислява количество от 140 литра вода на човек на денонощие. Напомняме, че при преизчисление на една изравнителна сметка, сметките на останалите живущи в сградата ще претърпят корекции.
Коментари