Министерството на околната среда и водите обяви обществена поръчка за изработка и доставка на рекламно-информационни и печатни материали, която е с прогнозирана стойност 289 900 хиляди лева без ДДС. Бюджетът от 173 400 лв. без ДДС ще бъде осигурен по Оперативна програма „Околна среда“ (2014-2020 г.).
Повечето изделия ще бъдат изработени от еко материали. Срокът за изпълнение на поръчката е до края на 2017 г., съобщава БГНЕС.
Голяма част от предвидените материали са насочени към децата – тениски, шапки, топки, раници, чадъри, тефтери, тетрадки и др. Те ще се използват във втората фаза на мащабната образователно-информационна кампания на МОСВ „Яко е да си еко“, която ще се проведе най-активно през първата половина на 2017 г. Продуктите ще са изработени с единна визия, съобщиха от МОСВ.
В кампанията са заложени две от политиките на МОСВ, които са и приоритетни оси на Оперативна програма „Околна среда“ (ОПОС) – опазването на биоразнообразието и чистотата на водите.
Целта на „Яко е да си еко“ е изграждане на екологично съзнание сред подрастващите и привличане на още повече млади симпатизанти на зелената идея. Дейностите в кампанията ще бъдат насочени приоритетно към учениците като гаранция за устойчивост на предприеманите по ОПОС (2014-2020 г.). мерки.
Освен средствата по ОПОС, е предвиден бюджет от 116 500 лв. без ДДС, осигурен по програми на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г., Програма LIFE на Европейската комисия и с национални средства. Целта е информираност и публичност на проектите и политиките, изпълнявани от Министерство на околната среда и водите.
Коментари