Всяка фирма, държаща високо на парфюмерийните си продукти, ползва българско розово масло, защото освен чисто парфюмерийни качества, то има и други, много ценени такива, които помагат на аромата да се задържи по-дълго върху кожата или върху продукта, в който са вложени.
Това каза инж. Юлиана Огнянова от Българската национална асоциация по етерични масла, парфюмерия и козметика пред Bloomberg TV Bulgaria.
По думите й се отбелязва трайна тенденция на международния пазар да се ползват натурални продукти за всички препарати, които се поставят върху кожата, или се ползват като хранителни или вкусови добавки.
„Цената на розовия цвят през последните години доста необосновано се повиши – като се сметне в цената на розовото масло достига почти забранителни нива за международния пазар – 11-12 000 евро за килограм“, коментира Огнянова.
Коментари