Facebook тества разделяне на News Feed на две


Facebook тества разделяне на News Feed на две
Снимка: iStock/Guliver

3116

Социалната мрежа Facebook тества разделяне на News Feed-а (стената) на две - една секция за лични постове и спонсорирано съдържание и друга за постове от страници и групи, които сме харесали.

Смята се, че това ще увеличи рекламата в сайта, което пък ще повиши приходите му.

Публикациите от едната стена няма да се показват в другата и обратното. Рекламодателите също биха могли по-добре да таргетират своите маркетингови послания при наличието на втори News Feed, съобщава Reuters.

Разделеният News Feed вече е достъпен и се изпробва сред част от потребителите на Боливия, Камбоджа, Сърбия, Гватемала, Словакия и Шри Ланка. Тестването ще продължи няколко месеца. Засега няма планове то да се разширява и в други държави.

Промяната би могла да означава, че рекламодатели ще трябва да плащат по-големи суми на Facebook, за да достига съдържанието им до повече потребители.

В изброените по-горе страни тестовете вече предизвикват сътресения. В Словакия например 60-те най-големи Facebook групи са отчели между две трети и три четвърти спад на рийча си (достигането до потребителите).

 

 

 

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички