Приложението за споделяне на снимки и видеа Instagram вече е изключително популярно не само за лично забавление, а и за бизнес цели. Покрай растящото му разпространение за него започна да се говори какво ли не, но не бива да вярвате на всичко, пишат от MakeUseOf. Ето няколко мита за социалната мрежа, които спокойно можете да игнорирате.
Мит 1: Много хора смятат, че хаштагът, който създават за своята марка в Instagram, е тяхна частна собственост и други не могат да го използват без тяхно разрешение. Но всъщност вие не притежавате съдържанието, което публикувате в профилите си в социалните медии. Това означава, че всичко, което публикувате в Instagram, става собственост на сайта. Няма такова нещо като притежание на хаштаг. Всеки потребител може да използва хаштаговете, които сте измислили и които са свързани с вашата марка.
Мит 2: Има потребители, които смятат, че Instagram скрива техните постове. Публикуват снимка или видеоклип в профила си, а по-късно, когато преглеждат хронологията си, публикацията я няма. Според тях това е умишлено преместване, за да се предотврати възможността повече хора да виждат публикациите им.
Истината обаче е, че Instagram вече не показва постове в хронологичен ред. Публикациите ви няма да се показват в реда, в който сте ги публикували. Приложението използва свой собствен алгоритъм и предишната история на ангажираността на потребителите, за да определи кои от вашите постове ще бъдат от най-голямо значение за вашата аудитория, и съответно преподрежда съдържанието ви.
Мит 3: Ако си мислите, че купуването на харесвания и последователи в Instagram е пряк път към успеха, лъжите се. По този начин няма да имате по-голяма видимост на сайта и няма да натрупате повече истински последователи за кратък период от време. Instagram намери начин да се справи с фалшивите лайкове и последователи, за да определи фалшивите акаунти и да ги забрани.
Освен това, многократно беше установено, че закупуването на последователи не спомага за повишаване на ангажираността на потребителите. Това се постига единствено с качване на ново съдържание.
Коментари