Знаменитостите, които имат любопитен страничен бизнес


Знаменитостите, които имат любопитен страничен бизнес
Снимка: Getty Images / Guliver

4754

Мнозина завиждат на известните личности за славата и парите, но не осъзнават, че зад тези придобивки стои много труд. Често звездите дори не се ограничават само с творческата си дейност, а се опитва да навлязат и в полето на бизнеса. А някои от тях се ориентират към доста нетрадиционни занимания, пише InStyle.

Джордж Клуни например притежава марка текила. Основава я със свой приятел, с когото са почитатели на питието. Певецът Дрейк е последвал примера му и има бранд уиски.

Дрю Баримор пък е собственик на Flower Beаuty – линия козметични продукти. Бизнесът ѝ се отличава от другите подобни с това, че предлага продукти на по-ниски цени, а самата актриса изпълнява ролята и на рекламно лице.

Певицата Бионсе се е насочила към друга сфера – заедно със свой сътрудник тя е основала услуга за доставки на веган ястия. По думите ѝ това е „чудесен начин хората да правят по-добри избори за храната си“.

Макар че е известен модел, Карли Клос не се ограничава много от вкусни изкушения и дори стартира производство на сладки. Част от проходите от продажбите им отиват за благотворителност.

Актрисата Сюзан Сарандън има – представете си – верига спортни клубове за тенис на маса. Колежката ѝ Ракел Уелч пък управлява компания за производство на перуки.

Още от Лица


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.83594
  • GBP
    1
    2.28431
  • JPY
    100
    1.18765
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички