Online Advertising 2018: SEO, PPC, eлектронна търговия и първата по рода си ОА Еxpo

Online Advertising 2018: SEO, PPC, eлектронна търговия и първата по рода си ОА Еxpo
Източник: OA Conf

На 19 октомври в София за трети път ще се проведе Online Advertising конференцията. OA 2018 ще включва 3 паралелни направления: SEO, PPC и електронната търговия.

Да, абсолютно вярно — 1 билет = 3 конференции! А за първи път в рамките на ОА ще се проведе и ОА Expo, където ще вземат участие водещи фирми от България и чужбина.

Практически насочените доклади и полезните случаи от сферата са наша основна цел. Участващите интернет маркетинг гурута ще подготвят за участниците 20+ практически доклада. Тази година лекторите ще споделят своя опит в SEO, PPC, CPM, RTB, Mobile и електронната търговия.

Своето участие вече потвърдиха:
Станислав Димитров (Основател Konversa)
Петър Николов (Основател MobilioDevelopment)
Геннадий Воробьов (Съосновател и ръководител на Netpeak България)
Никола Минков (Основател Serpact)
Иво Илиев (Изпълнителен директор и основател на InteractAge)
Ovidiu Joiţa (Собственик iAgency.ro)
и много други.

Традиционно, нашите участници и лектори ще вземат участие в панелите с експертите по интернет маркетинг. Всички те ще предложат иновативни практически хакове, свързани с дигиталния маркетинг.

Може да видите как протече Online Advertising конференцията миналата година в следващото видео:

Не пропускайте шанса да обогатите познанията си, да подобрите бизнеса си и да научите за най-горещите тенденции в SEO, PPC и електронната търговия.
В момента се предлагат билети на по-ранна цена — 160 лв.

КУПИ БИЛЕТ -->

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.