Онлайн стриптийзът расте като бизнес - чрез технологии и чрез нови услуги


Онлайн стриптийзът расте като бизнес - чрез технологии и чрез нови услуги
Снимка:

4874

60 долара за сеанс – това представлява добрата вечер за Бриджет Грей (бел. ред. - името е псевдоним), чиято професия е онлайн стриптийз. Но стриптийзът далеч не е краят на нейния бизнес – след като приключи със сеансите, Бриджет отваря всички възможни чат приложения, начело със Snapchat и продължава да работи.

Бриджет е еротичен модел, който специализира във fandom – сексуален фетиш, включващ доминация чрез пари. И пред CBS тя казва, че е винаги насреща, когато мъжете изпитват нужда „да изгубят контрол”.

21-годишната стриптизьорка има уникален подход към специфичния си бизнес – тя залага на по-доброто си позициониране в мрежата като продукт и не разчита само на сайтовете с видеокамери на живо. Огромната популярност на мобилните приложения ѝ дава шанс да печели повече – както пари, така и влияние. „Трябва постоянно да работиш, да си на върха, за да създаваш все по-голяма база от потребители. Защото по-голямата база означава по-скъп абонамент”, обяснява Бриджет.

През последните осем месеца Бриджит е създала свои профили за работа в Snapchat, Kik, WhatsApp на Facebook, Viber и Skype. Оттам идват клиенти – а всеки профил в момента означава по грубо 40 клиенти за Бриджет. Цената е 10 долара за Kik, 15 долара за Snapchat, 20 долара и за двете приложения – промоция. 10 снимки на Бриджет в интимна обстановка струват между 3 и 5 долара – отделна услуга, извън абонамента, когато става въпрос за специфично желание на клиента. Плащанията най-често стават през Google Wallet или Amazon. А колежката на Бриджет – Мел, която също открива необятното поле на мобилните приложения, е спечелила 35 хил. долара през 2014 година само от снимки и видеа, в които дори не се разголва!

Факт е, че сайтовете с камери на живо все още са по-печеливши от мобилните приложения. Има момичета, които са толкова добри в стриптийза, че си докарват по 200 – 400 хил. долара годишно. Но мобилните приложения предлагат потенциално повече – там клиентите на Бриджет могат да я опознаят по-добре. И всъщност да получат друга услуга – тази на компаньонка, на човек, задоволяващ простичката човешка нужда от комуникация, от общуване. Но само виртуално. И когато има „виртуално приятелство”, клиентът става „лоялен”, споделя еротичният модел. В бизнеса си имаме поговорка – ако ни глезите и ние ще ви глезим, с усмивка казва Бриджет.

Някои мъже искат отчаяно компания, а не еротика. За компания те са готови да плащат повече, отколкото за еротика, твърди Бриджет и разказва, че един от клиентите ѝ, който я познава от мобилно приложение, ѝ е дал 2 хил. долара просто заради личността ѝ. Купи си нещо хубаво с тях, поръчал мъжът.

Има обаче и един голям проблем – тормозът. Онлайн еротичните модели не могат да направят на практика нищо, ако през мобилно приложение попаднат на извратен тип. Или поне не, ако искат да останат в бизнеса. Защото ако сигнализират, веднага ще им затворят профила.

Още от Любопитни вести


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички